Rövid leírás |
Rendelhető USB A-B, USB A-mini, USB A-micro, iPod-USB A és USB A-micro kivitelben! Anyaga: Tömör - 5% ezüstözött LGC réz Szigetelés: Tömör Polietilén Külső köpeny: Többszínű szövött textil
|
|
|
Japán meghatározó audio vállalataként a Denon nagy erőfeszítéseket tett az interferencia kiküszöbölése és a kivételes hangminőség fenntartása érdekében az új 600-as széria szinte minden területén. A PMA-600NE integrált erősítőt a Denon Advanced High Current (AHC) single push-pull áramkörének erősítési technológiájával fejlesztették ki, amely 70 watt teljesítményt ad csatornánként (4ohm, 1kHz, THD 0,7%, 2 csatornán mérve). A Denon800és1600sorozatú HiFi komponensekhez hasonlóan aPMA-600NEis magában foglalja a digitális csatlakoztathatóságot, beleértve a 24-bit/192 kHz-es digitális-analóg konverterrel támogatott Bluetooth streaming-et is, amely a digitális streaming fájloknak csodálatos hangzást biztosít.
|
Páratlan minőség, Ultra-kompakt kivitel Mikro öntési technológiával készült csatlakozók Rendkívül rugalmas, 99,999% tisztaságú OFC rézkábel Árnyékolás a jel minőségének védelme érdekében Örök garancia a gyártási hibákból eredő problémákra
|
Anyaga: Tömör - 100%-ban ezüst Szigetelés: Tömör Polietilén Külső köpeny: szövött fehér/fekete Csatlakozó: 24K aranyozott HDMI Szabvány támogatás: HIGH SPEED WITH ETHERNET (1080p/120Hz/4K/3D) (v1.4)
|
2 és fél utas centersugárzó, 150 W.
|
Divatos kialakítás, hagyományos vagy modern környezetbe is illeszkedik. A NorStone a francia AV-Industry cégcsoport tagja. A francia és dán kontruktőri munka eredménye a divatos, modern és változatos TV és Hifi bútor választék, mely a legmagasabb elvárásoknak is megfelel. A terméklista tartalmaz minden olyan kiegészítőt, amely szükséges egy komplex házimozi rendszer kialakításához. Falikarok, állványok, HDMI kábelek, hangfalkábelek stb. A TV állványok - HIFI készülékek állványai és a hangfalállványok egységes külalakban készülnek, többféle stílusban és színben. A különösen nagy terhelhetőség és a polcméretek mindig a készülékgyártók aktuális modelljeihez alkalmazkodnak. A cég termékei több, mint 40 országban kaphatók, több országban piacvezető szerepet betöltve.
|
|