PROMÓCIÓS KAMPÁNY SZABÁLYZAT
Denon Home - teszteld otthon 60 napig.
1. § Általános rendelkezések
Ezek a rendeletek (a továbbiakban:"rendeletek") meghatározzák a"Denon Home - teszteld
otthon 60 napig!" (A továbbiakban:"Promóciós Akció") promóciós kampány szabályait.
A promóció szervezője a Denon márka magyarországi forgalmazója, a Horn Distribution (HU)
Kft., (cím: 1191 Budapest, Ady Endre út 28., Asz: 14849860-2-43) (a továbbiakban: Szervező).
A promóciós tevékenység Magyarország területén érvényes.
A promóciós tevékenység időtartama: 2020. május 01. és június 30. között (a továbbiakban: a
promóciós időtartam).
2. § A promóciós tevékenység célja
1. A promóció célja, hogy lehetővé tegye a Denon Home vásárlóinak, hogy megerősítsék a
technológiai szempontból összetett termék vásárlására vonatkozó döntésüket, teszteljék a terméket kényelmesen otthonukban és meghozzák a végső döntést, hogy megtartsák a terméket, vagy visszaadják azt az eladónak.
3. § A promócióban való résztvétel szabályai
A promóciós akcióban (a továbbiakban: „résztvevő”) bármely olyan természetes személy részt
vehet, aki a promóciós akció során helyhez kötött üzletből vagy online boltból vásárol bármely általa kiválasztott Denon Home hangszórót egy olyan hivatalos Denon kereskedőtől, amely szerepel a promóciós akcióban részt vevő kereskedők listáján.
Csak három Denon termék közül lehet választani: Home 150, Home 250 és Home 350, a rendelkezésre álló két szín közül mindkettő - fehér vagy fekete - részt vesz a promócióban.
Ez a promóció nem határoz meg részvételi feltételeket, illetve alkalmazott promóciós árat sem.
A Denon Home termékek a promóciós akcióban részt vevő specialista kereskedők üzleteiben kaphatók, vagy kérésre a Szervezőtől megrendelhetők, a rendelkezésre állás függvényében.
A promóciós akcióban részt vevő kereskedők listája elérhető a promóciós weboldalon, a Promóciós Akció Szabályzata elérhető a Promócióban részt vevő üzletekben, valamint a Szervező honlapján, a www.horndistribution.hu és a promóciós weboldalon a http://denon.eu/denonhome/60days/trial60d-hu.html címen.A vevőnek - a szokásosnál jóval hosszabb idő - 60 nap áll rendelkezésére a végleges döntés meghozatalára a vásárlás dátumától - a nyugtán, vagy a számlán feltüntetett időponttól - hogy megtartsa az eszközt, vagy visszaküldje azt az eladónak.
Ha a vevő úgy döntött, hogy visszaküldi a terméket abba az üzletbe, vagy visszajuttatja az ahhoz internetes áruházhoz, ahol azt megvásárolta, akkor köteles azt saját költségén megtenni. A terméket eredeti és teljes, sérülésmentes csomagolásában, minden tartozékával együtt kell átadni, vagy elküldeni a kereskedőnek.
A visszaküldött terméknek teljesen működőképesnek kell lennie, és a megfelelő használat szokásos jelein túl nem lehetnek rajta sérülések, szennyeződések, vagy karcolások jelei.
Visszaküldés esetén az egyetlen formális követelmény az eladó által benyújtott lemondási okmány kitöltése a visszaküldés okának a lehető legpontosabb megadásával. A Denon-t és a hivatalos forgalmazót érdekli, hogy a termék mely tulajdonságai vagy azok hiánya határozták meg a visszaküldéssel kapcsolatos döntést.
A saját termék visszavételi eljárásuktól függően minden bolt eltérő követelményeket állíthat fel, amelyekért a Denon és annak magyarországi forgalmazója nem tehető felelőssé.
A promóciós kampány részeként a Szervező nem gyűjt személyes adatokat.
A programhoz való csatlakozás egyúttal a program szabályzatának az elfogadását jelenti.
4. § Panaszkezelés
A promóciós intézkedésnek a szabályokkal ellentétes végrehajtása esetén a résztvevőnek joga
van panaszt benyújtani.
A panaszt a promóciós intézkedés igénybevételétől számított 30 napon belül kell benyújtani.
A benyújtás és a megfontolás folyamatának megkönnyítése érdekében panaszt lehet
benyújtani:
a. e-mailben a horn@horn.eu email címen, vagy
b. telefonon +36 (1) 347 0020 telefonszámon, vagy
c. írásban a következő címre: Horn Distribution (HU) Kft., 1191 Budapest, Ady Endre út28.
A panaszosnak nyilvánosságra kell hoznia adatait a panasz tartalmában annak érdekében, hogy
kapcsolatba lehessen lépni vele a panasztételi eljárás eredményéről való tájékoztatás érdekében, és levelének tartalmaznia kell a panasz okát, a panasszal kapcsolatban támasztott igényét és a panaszt igazoló körülmények leírását.
A panasztételi eljárás megkönnyítése érdekében a panaszosnak mellékelnie kell a panasz benyújtásakor a termék (ek) vásárlását igazoló számláról, vagy nyugtáról egy fénymásolatot vagy fotót.
A panaszt a Szervező bírálja el. A panaszt benyújtó résztvevőt a kézhezvételtől számított 30 napon belül értesíti a Szervező a határozatáról.
A panasz megoldásáról szóló információt a Résztvevő számára a panasz benyújtásának formájában vagy a Résztvevő és a Szervező közötti egyeztetett formában kell biztosítani.
A Szervező a panaszban megadott személyes adatok kezelője.
A Szervező kizárólag a panasztételi eljárás során kezeli a panaszt benyújtó résztvevő személyes
adatait, a Szervezőre háruló jogi kötelezettség teljesítése során, melynek alapja a 2016/679 Európai Parlamenti Tanács (2016. április 27.) az egyének védelméről a személyes adatok feldolgozása során és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46 / EK irányelv (általános adatvédelmi rendelet) hatályon kívül helyezéséről szóló rendeletek.
Az adatok benyújtása önkéntes, de a panasz kezeléséhez azok megadása szükséges.
A résztvevőnek joga van hozzáférni a személyes adataihoz, azok helyesbítéséhez, törléséhez
vagy korlátozásához, joga van a tiltakozáshoz és az adatok hordozhatóságához.
A résztvevőnek jogában áll panaszt benyújtani a személyes adatok feldolgozásáról az illetékes felügyeleti hatóságnál. A benyújtott személyes adatokat a Szervező a panasz megvitatásáig dolgozza fel, kivéve, ha az alkalmazandó törvények előírják a Szervező számára a személyes
adatok hosszabb ideig történő tárolására vonatkozó kötelezettséget.
A szolgáltatott személyes adatokat más szervezetek, különösen az IT-szolgáltatók
rendelkezésére kell bocsátani, de csak olyan mértékben, amennyire szükséges annak a célnak az érdekében, amelyre szolgáltatták, a vonatkozó adatfeldolgozási szerződések alapján.
5. § Záró rendelkezések
A promóciós akció szabályzata elérhető a promóciós akcióban részt vevő üzletekben és a
Szervező honlapján, a www.horndistribution.hu oldalon, valamint a promóciós weboldalon a
következő címen: http://denon.eu/denonhome/60days/trial60d-hu.html
A magyar törvények rendelkezéseit kell alkalmazni azokra az esetekre, amelyeket ezen
rendelet nem szabályoz.
A promócióval kapcsolatos kötelezettségek teljesítéséből adódó minden vitát az illetékes
közös bíróság rendezi.
Dátum: 2020. május 1.